úterý, prosince 27, 2016

Poslední dobou...

Ponocování, dodělávání důležitých věcí, chození spát kolem 2 ráno a brzké vstávání mě dohnalo k opětovným bolestem hlavy a tomu, že i když jsem se pořádně vyspala, tak jsem zase během chvilky unavená. Také jsem unavená z toho jídla, sice jsem se před svátky necítila na nějaké přejídání, ale padá to do mě jak do popelnice. Už bych chtěla jaro/léto a jíst jen ovoce a zeleninu. Připravuji se postupně na nový rok, kdy se chci v životě posunout, v hodně věcech, které mám poznamenané v mém úžasném, prvním, novém Dolleru. Je to vážně nádherný diář. Nebudu se o mých cílech zmiňovat, ještě by se něco pokazilo, ale jelikož je v tom zahrnutý i blog, napadlo mě, že bych mohla vždycky udělat měsíční shrnutí. Co si budeme povídat, jako studentka vysoké mám největší cíl uspět ve třech zkouškách, z čehož bude anatomie asi to nejhorší... A hned v pondělí mám na programu nádherné tři testy, takže to ponocování má svůj důvod!

Vánoční svátky proběhly trochu jinak, než jsem si představovala, ale to kvůli mé špatné organizaci času, který jsem vlastně neměla a věnovala jsem se škole. Omílám to přede všemi pořád dokola, tak snad jim dojde, že toho mám opravdu hodně. Ale dárky nejsou na Vánocích to podstatné.

A to, že věčně něco nestíhám je i z části kvůli tomu, že místo toho dělám něco jiného, jako je například psaní článku, který není důležitý, ale z mé psychické stránky ano.  

1 komentář:

  1. Prajem ti, aby bol nový rok úspešný a na skúškach držím palce :)

    OdpovědětVymazat